مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-25سياسي

لزوم تدوین برنامه های حمایتی از کودکان در شرایط کرونایی


مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان اعلام کرد: قریب به 800 هزار کودک در دوران کرونا تا کنون متولد شده اند؛ کودکانی در استرس (به خصوص استرس مادران) زاده شده اند و بدون حمایت های عاطفی معمول ماه های اولیه زندگی خود را گذرانده اند.

- مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان اعلام کرد: قریب به 800 هزار کودک در دوران کرونا تا کنون متولد شده اند؛ کودکانی در استرس (به خصوص استرس مادران) زاده شده اند و بدون حمایت های عاطفی معمول ماه های اولیه زندگی خود را گذرانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشید یزدانی- مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در مجموعه نشست نقد و بررسی عملکرد نهادهای مسئول در وضعیت بحرانی حقوق کودک در ایران که توسط انجمن حمایت از حقوق کودکان برگزار شد، با بیان مطالب فوق بیان کرد: هیچ دستورالعمل و برنامه مشخصی برای حمایت از این کودکان متولد شده در این ایام کرونایی تدوین نشده است.

وی افزود: این کودکان با مخاطره سلامت جسم و روان مواجه هستند و نیاز به برنامه ای حمایتی و تعریف نقش خانواده و ارایه خدمات مشاوره ای برای مادرانشان دارند.

به گفته مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان ، حدود 8 میلیون کودک زیر سن مدرسه در کشور زندگی می کنند که شرایط کرونایی آنها را با انواع مخاطرات مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین برنامه های حمایتی از کودکان در شرایط کرونایی

لزوم تدوین برنامه های حمایتی از کودکان در شرایط کرونایی