مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-26سياسي

رونمایی از 6 آثار مؤلفان بومی سیریک


از 6 عنوان کتاب به عنوان آثار مؤلفان بومی شهرستان سیریک رونمایی شد.

- در این مراسم از کتاب های سبک زندگی فاطمی به نویسندگی احمد خلیلی، مدیریت آمارسازی استخرهای پرورش میگو و صید و صیادی در شهرستان سیریک به نویسندگی محمد زرهی، عشق مادر و مهر پدر به نویسندگی خالد کمالی، فقط به خاطر نان به نویسندگی محمد شکری و ترجمه محمود لشکری زاده، انواع مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان به نویسندگی موسی خدادادی رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرا و فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان گفت: کتاب گنجینه ارزشمندی است که باعث تفکر و خردورزی می شود و در حالیکه خرد منشاء و پایه و اساس زندگی است.

وی تصریح کرد: کتاب خوانی فرصتی است که ما را در مقابل آسیب های فضای مجازی و بارش اطلاعات نامتوازن که به شکل های متفاوتی صورت می گیرد مصون بدارد.

امام جمعه سیریک افزود: با توجه به اینکه این شهرستان یک جهش خوب فرهنگی و هنری علی الخصوص در حوزه نویسندگی داشته، لازم و ضرورت دارد در رفع موانع فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و همچنین حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و زیرساخت های فرهنگی و هنری گام های مؤثری برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 6 آثار مؤلفان بومی سیریک

رونمایی از 6 آثار مؤلفان بومی سیریک