مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-26سياسي

جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی در حریم پل خواجو


ادامه کار ساختمانی که در حریم منظری پل خواجو اصفهان برافراشته شده بود بعد از انتشار گزارش هفته جاری خبرگزاری ایرنا در همین ارتباط، با دستور قضایی متوقف شده است.

- خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اوایل هفته جاری گزارشی با عنوان "حریم پل خواجو اصفهان در کمند ساخت و سازهای غیرقانونی" را تهیه و روی خروجی این رسانه ملی انتشار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان روز پنجشنبه در همین ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از آنکه شهرداری به مکاتبات ما در خصوص ارائه مستندات لازم پاسخ نداد و مالک همچنان به ساخت و ساز در حریم این پل تاریخی ادامه می داد، مجبور به اقدام قضایی شدیم.

فریدون اللهیاری افزود: مطلع شدیم ساخت و ساز خلاف ضوابط ارتفاعی حریم پل خواجو و طرح تفضیلی شهر اصفهان انجام گرفته است که یگان حفاظت این نهاد به محل مراجعه و از مالک مستندات لازم را درخواست کرد، همچنین در این خصوص با شهرداری منطقه مکاتبات لازم انجام شد که در این زمینه توضیحات و مستندات را ارائه بدهند، اما پاسخی داده نشد.

به گفته اللهیاری مکاتبه مجدد اداره میراث فرهنگی اصفهان با شهرداری بی نتیجه بود و با اینکه یگان حفاظت برای مدتی ساخت و ساز را متوقف کرده اما مالک متخلف به ساخت و ساز ادامه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی در حریم پل خواجو

جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی در حریم پل خواجو