مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-26سياسي

مشکل انباشت زباله نایسر رفع می شود


شهردار ناحیه منفصل شهری نایسر از انتخاب پیمانکار جدید برای جمع آوری زباله در این ناحیه خبر داد و گفت: مشکل انباشت زباله تا بعد از ظهر امروز پنجشنبه رفع خواهد شد.

- افشین فتح الهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ناحیه منفصل شهری نایسر به عنوان بزرگترین ناحیه منفصل شهری در ایران مطرح بوده و بر اساس آمارهای غیر رسمی جمعیتی بالای 60 هزار نفر دارد.

وی افزود: این ناحیه حاشیه ای شهر سنندج از کمترین امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار بوده و شهرداری با وجود این مشکلات با بسیج نیروهای خود برای رفع کاستی ها تلاش می کند.

شهردار ناحیه منفصل شهری نایسر خاطرنشان کرد: متأسفانه طی چند روز اخیر شاهد از کار افتادن ماشین آلات پیمانکار جمع آوری زباله در این ناحیه بودیم و این امر موجب انباشت زباله در کوچه ها و معابر نایسر شد.

فتح الهی افزود: با وجود این مشکل ما 2 دستگاه از ماشین آلات شهرداری و تعدادی از کارکنان را برای جمع آوری زباله های انباشت شده رهسپار کردیم اما متأسفانه امکانات و نیروهای ما جوابگوی این حجم زباله نبود.

وی اعلام کرد: با مساعدت شهرداری مرکزی خوشبختانه امور مرتبط به برگزاری مناقصه و واگذاری به پیمانکار جدید طی سه روز انجام شد و پیمانکار جدید با 32 نفر و 6 دستگاه ماشین آلات فعالیت خود را آغاز کرده است و طبق پیش بینی های ما تا عص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل انباشت زباله نایسر رفع می شود

مشکل انباشت زباله نایسر رفع می شود