مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-26سياسي

ماموریت روحانی به وزرای نفت، صمت و جهاد درباره طرح های اقتصادی


رییس جمهور به 3 وزیر نفت، صمت و جهاد ماموریت داد تا تلاش خود را انجام دهند و هرچه سریعتر طرح های خود را به ستاد اقتصادی دولت آورده تا تصویب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور (امروز پنج شنبه 6 آذر) در جلسه افتتاح  سه طرح نفتی و پتروشیمی (تاسیسات فرآورش سیار میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی، تاسیسات ذخیره سازی و ایستگاه های اندازه گیری میعانات گازی پارس جنوبی) و پس از توضیحات زنگنه وزیر نفت درباره این افتتاح ها اظهار داشت: نکته ای که مقام معظم رهبری روز سه شنبه بر آن تاکید کردند این بود که باید در جهش تولید سه اقدم مهم در مساله خودروسازی، صنعت نفت و نهاده های دامی انجام شود.

وی افزود: سه وزیر نفت، صمت و جهاد کشاورزی تلاش خود را انجام دهند و هرچه سریعتر طرح خود را به ستاد اقتصادی دولت بیاورند تا تصویب کنیم و سریعتر اجرایی شود.

مراسم افتتاح طرح های ملی وزارت نفت با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و با سخنان وزیر نفت همچنان ادامه دارد و در پایان هم سخنرانی حسن روحانی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پتروشیمی اوره و آمونیاک لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، واحد فرآورش 50 هزار بشکه ای نفت خام غرب کارون در استان خوزستان و مخازن متمرکز ذخیره سازی میعانات گازی پارس جنوبی در استان بوشهر طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت روحانی به وزرای نفت، صمت و جهاد درباره طرح های اقتصادی

ماموریت روحانی به وزرای نفت، صمت و جهاد درباره طرح های اقتصادی