مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-26ورزشي

جانفشان: انگیزه ای برای انجام تمرینات حرفه ای در پاراتنیس ندارم


دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا در تنیس روی میز گفت: انگیزه ام را برای انجام تمرینات حرفه ای در تنیس از دست داده ام و تنها سعی می کنم آمادگی بدنی خود را حفظ کنم تا به کرونا مبتلا نشوم.

- دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا در تنیس روی میز گفت: انگیزه ام را برای انجام تمرینات حرفه ای در تنیس از دست داده ام و تنها سعی می کنم آمادگی بدنی خود را حفظ کنم تا به کرونا مبتلا نشوم.

حسن جانفشان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از یکسال است که در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردم و در حال حاضر نیز به خاطر کرونا سعی می کنم تمریناتم را به صورت انفرادی در منزل پیگیری کنم تا ضمن حفظ آمادگی بدنی خود به این بیماری نیز مبتلا نشوم.

وی گفت: به خاطر تعطیلی اردوها و برگزار نشدن مسابقات، واقعا از نظر روحی متزلزل شده ام و انگیزه کافی برای انجام تمرینات حرفه ای ندارم، پیش از این برای جلوگیری از افت رنکینگ ام با برنامه ریزی تمرین می کردم و هدف مشخصی داشتم، اما الان چون همه چیز بستگی به شرایط بیماری کرونا دارد در بلاتکلیفی قرار دارم و واقعا نمی دانم باید چه کار کنم.

جانفشان در پایان خاطرنشان کرد: پیش از شروع این بیماری همیشه تلاشم بر این بود که رنکینگ ام در مسابقات افت پیدا نکند، اما الان چون بیش از یکسال است که به هیچ تورنمنتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانفشان: انگیزه ای برای انجام تمرینات حرفه ای در پاراتنیس ندارم

جانفشان: انگیزه ای برای انجام تمرینات حرفه ای در پاراتنیس ندارم