مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-26اقتصادي

رتبه فضای کسب و کار در کرمان قابل باور نیست/مدیران جسارت به خرج دهند


در فضای کسب و کار رتبه کرمان اصلا قابل باور نیست؛ این رتبه دلیلش عملکرد محتاطانه مدیران، عدم اقدام مرکز خدمات سرمایه گذاری و عدم توجه به پنجره واحد سرمایه گذاری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند صبح امروز در پنجاه و پنجمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: تصمیمات خوب در استان ها گرفته می شود، خیلی از قوانین و بخشنامه ها از دل استان ها است و بخشی از پیشنهادات تسهیلگر را می توان در قوانین بودجه اصلاح شود، که از مدیران می خواهیم از این فرصت استفاده و ضعف های قوانین را اصلاح کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه قوانین و مقررات زائد دست و پاگیر را باید برداشت، افزود: گذشتگان هم خزانه پر دم دستشان بوه و  هم درآمد سرشاری به خزانه آمد و حالا هم خزانه ته کشیده و هم کانال درآمدی از آن خبری نیست.

وی با ذکر این مطلب که مگر قرار است تحریم ها برداشته شود کوهی از درآمد به خزانه واریز شود، ادامه داد: در دوره سختی واقع شدیم، یا باید نابود شویم و هیچ اتفاقی نیفتد و یا راهکارهای جدیدی پیدا کنیم.

زینی وند با بیان اینکه ظرفیت هایی در استان ها وجود دارند که کرمان از پرظرفیت ترین آنهاست، افزد: باید در استان کرمان مولدسازی و ظرفیت سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه فضای کسب و کار در کرمان قابل باور نیست/مدیران جسارت به خرج دهند

رتبه فضای کسب و کار در کرمان قابل باور نیست/مدیران جسارت به خرج دهند