مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-26سياسي

خرید زمین به عنوان ذخیره شهری از الزامات توسعه است


خرید زمین به عنوان ذخیره شهری از الزامات توسعه و عمران شهری است که ما در اردبیل توجه جدی به این موضوع داریم.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: خرید زمین به عنوان ذخیره شهری از الزامات توسعه و عمران شهری است که ما در اردبیل توجه جدی به این موضوع داریم.

حمید لطف اللهیان 6 آذر در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک هفته بسیج از تفکر سازنده بسیج به عنوان حرکت پیشرو و بالنده نظام اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج در همه صحنه ها و عرصه ها توانسته پشتیبانی ارزشمند و بی نظیر باشد تا زمینه موفقیت در اجرای طرح های مختلف فراهم آید.

وی به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح که یادآور حرکت مؤثر بسیجیان در طرح واکسیناسیون فلج اطفال است، در حقیقت سلامت و امنیت روانی جامعه تأمین خواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس بسیج در صحنه های مختلف نظیر سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین بهداشت و درمان حاضر شده و توانسته به عنوان یک اقدام مؤثر زمینه پیشرفت و توسعه را در کشور به وجود آورد.

لطف اللهیان خاطر نشان کرد: قطعا در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با نیت پیشگیری، آگاه سازی، پایش بیماری و پشتیبانی در حال انجام است، نتایج مفیدی در کنترل اپیدمی بیماری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید زمین به عنوان ذخیره شهری از الزامات توسعه است

خرید زمین به عنوان ذخیره شهری از الزامات توسعه است