مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-26سياسي

نگذارید برخی با استفاده از رانت اطلاعاتی، اراضی سرسبز کازرون را تغییر کاربری دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در نامه ای به دادستان انقلاب اسلامی و عمومی استان فارس خواستار بررسی مصوبه شورای شهر و کمیته تطبیق فرمانداری کازرون نسبت به الحاق برخی از اراضی کشاورزی به حریم شهر کازرون شد.

- با توجه به اظهارات اخیر رییس محترم قوه قضاییه در مورخ دوم آذر ماه سال جاری در مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی، طی سال های گذشته تعدادی از افراد متنفذ در شهرداری و شورا های شهر کازرون با استفاده از رانت اطلاعاتی و با علم به اینکه برخی نقاط حاشیه شهر در آینده نزدیک وارد محدوده شهرکازرون می شوند اقدام به خرید زمین های کشاورزی حاشیه شهر نموده اند.

متاسفانه مصوبه شورای شهر و کمیته تطبیق فرمانداری کازرون در مورد این زمین ها اخذ شد و در حال حاضر در استانداری فارس، در انتظار تصویب قطعی به سر می برد.

در ادامه این نامه با اشاره به این اراضی گفته شده است: این اراضی مستعد کشاورزی است و بر اساس نقشه جدید تفصیلی شهر که شائبه های مختلفی بر آن مترتب است، قرار است وارد محدوده شهر شوند.

بسیج دانشجویی ضمن زیر سوال بردن ضرورت الحاق این اراضی بیان داشته است: از آنجا که شهر کازرون با بافت فرسوده قابل توجه امکان تراکم سازی دارد و از طرفی زمین های غیرقابل کشاورزی در محدوده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذارید برخی با استفاده از رانت اطلاعاتی، اراضی سرسبز کازرون را تغییر کاربری دهند

نگذارید برخی با استفاده از رانت اطلاعاتی، اراضی سرسبز کازرون را تغییر کاربری دهند