مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-26اقتصادي

آمارهای ایجاد فرصت های اشتغال راستی آزمایی می شود


استاندار گیلان با اشاره به ثبت شغل های ایجاد شده در این استان در سامانه رصد اشتغال، گفت: این آمارها در بازدیدهای میدانی راستی آزمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان زارع پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان با اشاره به اینکه پروژه های کشاورزی و صنعتی به ترتیب از پیشرفت فیزیکی 77 و 87 درصدی برخوردار هستند، افزود: اجرای این پروژه ها باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری و تلاش همه دستگاه ها تا پایان امسال شاهد بهره برداری از بیش از 70 درصد این پروژه ها باشیم.

ایجاد بیش از 3400 شغل با بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی استاندار گیلان نقش آفرینی در توسعه و اثرگذاری بر اشتغال استان را از اهداف اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید عنوان کرد و افزود: ایجاد سه هزار و 400 شغل از اجرای این پروژه ها دست یافتنی است.

وی بیان کرد: تنها در بخش صنعت، هزار و 800 و در بخش کشاورزی 900 شغل ایجاد می شود.

زارع با بیان اینکه تمامی شغل هایی که ایجاد می شود در سامانه رصد اشتغال ثبت و قابل پیگیری است، گفت: در بازدید از واحدهای تولیدی علاوه بر بررسی میدانی اشتغال ایجاد شده با بررسی مستندات بیمه ای نیز، آمارها راستی آزمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای ایجاد فرصت های اشتغال راستی آزمایی می شود

آمارهای ایجاد فرصت های اشتغال راستی آزمایی می شود