مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-26سياسي

اهتمام ویژه دادستانی شیراز برای رفع مشکلات محله سنگ سیاه


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از پیگیری برای ساماندهی اماکن مخروبه در محله سنگ سیاه خبر داد و بر لزوم اهتمام جدی بر رفع مشکلات این محله و ساماندهی معتادان متجاهر تاکید کرد.

- حیدر آسیابی صبح پنج شنبه 6 آذر در حاشیه بازدید از محله سنگ سیاه و بررسی مسائل و مشکلات این محله به خبرنگاران گفت: محله سنگ سیاه یکی از محله های در معرض خطر و دارای آسیب های اجتماعی است و مشکلات زیادی در این منطقه وجود دارد و در تلاش هستیم ناهنجاری های اجتماعی موجود در این محله را کم کنیم.

او با اشاره به پنجمین بازدید میدانی از محله محله سنگ سیاه، افزود: عمده مشکلات اهالی این محله حضور معتادان متجاهر و منازل متروکه است که این معتادان بیش از کرونا مضر هستند و نباید در منطقه باشند و اولویت دادستانی جمع آوری معتادان از محله سنگ سیاه است.

آسیابی با بیان اینکه یکی از اهداف ما بحث درمان و بازپروری معتادان متجاهر است، ادامه داد: معتادان متجاهر و کارتن خواب ها به عنوان یک آسیب دیده اجتماعی باید مورد حمایت قرار بگیرند.

هدف اصلی ما این است که آن ها را در مراکز ماده 16 نسبت به ترک و درمان آن ها اقدام کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با اشاره به تدارک برنامه ای نسبت به اشتغال معتادان متجاهر، بیان کرد: با فعالیت مراکز تولیدی در سطح استان در تلاش هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه دادستانی شیراز برای رفع مشکلات محله سنگ سیاه

اهتمام ویژه دادستانی شیراز برای رفع مشکلات محله سنگ سیاه