مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-26سياسي

10 شبکه اچ ادی می شوند


معاون توسعه و فناوری رسانه اچ ای ( HD )سازی را تحولی در حوزه های محتوایی، فنی و زیرساختی سازمان صداوسیما دانست و از اچ دی سازی 10 شبکه خبر داد.

- معاون توسعه و فناوری رسانه اچ ای ( HD )سازی را تحولی در حوزه های محتوایی، فنی و زیرساختی سازمان صداوسیما دانست و از اچ دی سازی 10 شبکه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا علیدادی _ معاون توسعه و فناوری رسانه _ پروژه اچ دی سازی شبکه های صداوسیما را یکی از پروژه های مهم سازمان صداوسیما برشمرد و اظهار کرد: این پروژه از سه سال پیش آغاز شد و حدود یک سال و نیم مطالعات اولیه پروژه به طول انجامید و به دلیل اینکه این پروژه تحولات اساسی را در سازمان صداوسیما و زیرساخت ها ایجاد می کرد، لازم بود تمامی جوانب امر از جمله استانداردها و هر موضوع مرتبط با پروژه مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار بگیرد.

او ادامه داد: در دوره مطالعاتی و تحقیقاتی، استانداردها، فرمت ها، روش های تولید، استانداردهای پخش، انتقال، انتشار و دریافت از موضوعات مهمی بود که همکاران ما در معاونت توسعه و فناوری رسانه مورد بررسی قرار دادند و توانستند استانداردهای لازم و مورد نیاز سازمان را به درستی تعریف کنند و برای تامین و سفارش تجهیزات مورد استفاده در این پروژه، تمامی جزییات را با شفافیت بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شبکه اچ ادی می شوند

10 شبکه اچ ادی می شوند