مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-26اجتماعي

برف و باران اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس مسؤول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی بارش برف و باران و احتمال رعد و برق در غرب و جنوب و به تدریج و با شدت کمتر در بقیه مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود.

- حجت اله علی عسگریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اصفهان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار بارشی از امروز به استان اصفهان و فعالیت آن تا اوایل روز دوشنبه است.

 کارشناس مسؤول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان وضعیت جوی قسمتی ابری، مه آلود، افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران و احتمال رعد و برق در غرب و جنوب و به تدریج و با شدت کمتر در بقیه مناطق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی علاوه بر مه آلودگی پتانسیل انباشت آلاینده های جوی نیز وجود دارد گفت: این سامانه تا اوایل روز دوشنبه در استان اصفهان فعال خواهد بود.

علی عسگریان با بیان اینکه شدت فعالیت سامانه امروز در مناطق غرب، جنوب استان اصفهان و سپس از روز شنبه تا اواخر یکشنبه و علاوه بر مناطق ذکر شده در سایر مناطق استان خواهد بود، بیان کرد: در این مناطق آب گرفتگی معابر عمومی، کاهش دید و اختلال در تردد شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران اصفهان را فرا می گیرد

برف و باران اصفهان را فرا می گیرد