مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-26سياسي

قانون در مورد مهاجران غیرقانونی به درستی اجرا نمی شود/ تبدیل مهاجرت به بحران


رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد گفت: در مورد مهاجران غیرقانونی قوانین بسیار خوبی وجود دارد اما این قوانین به درستی اجرا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابوالفضل رجبی پور، ظهر پنجشنبه در نشست کانون تفکر اجتماعی دانشگاه یزد، پدیده مهاجرت را در شکل گیری جرائم موثر دانست و به تشریح پیامدهای مهاجرت پرداخت و اظهار داشت: مهاجرت عواقبی به همراه دارد که شامل پیامدهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

وی، حاشینه نشینی در شهرها، اعتیاد، فقر و ساخت و سازهای غیرمجاز را از دیگر پیامدهای مهاجرت برشمرد و افزود: تجربه نشان داده است هرچقدر مردم یک جامعه فقیرتر باشند، تمایل بیشتر به ارتکاب جرم دارند و هرچه فضا گمنام باشد، افراد تمایل دارند که بیشتر تخلف کنند.

رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد عنوان کرد: سیاست های مسئولان در گذشته موجب شده که رشد بی رویه مهاجرت به استان تبدیل به معضل شود.

رجبی پور با بیان اینکه نگرانی در زمینه مهاجرانی که فقط برای اشتغال و از روی ناچاری برای کسب درآمد به استان می آیند وجود ندارد، یادآور شد: مهاجرانی در استان وجود دارند که دوره ای هستند یعنی افراد چند روزی در یزد به قصد ارتکاب جرم خانه ای اجاره کرده و بعد از پایان تخلف خود به شهرشان باز می گردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون در مورد مهاجران غیرقانونی به درستی اجرا نمی شود/ تبدیل مهاجرت به بحران

قانون در مورد مهاجران غیرقانونی به درستی اجرا نمی شود/ تبدیل مهاجرت به بحران