مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-26سياسي

حاشیه نشینی تهدیدی جدی برای ساوه/ساخت وسازها قانونمند شوند


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی حاشیه نشینی را تهدیدی برای ساوه دانست و خواستار قانونمند شدن ساخت و سازها با تقویت نظارت در این شهر شد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی حاشیه نشینی را تهدیدی برای ساوه دانست و خواستار قانونمند شدن ساخت و سازها با تقویت نظارت در این شهر شد.

حجت الاسلام محمد سبزی امروز پنجشنبه 6 آذرماه در جلسه بررسی مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و تعیین تکلیف اراضی بام ساوه که با حضور معاون عمرانی استاندار مرکزی، فرماندار، مدیران دستگاههای خدمات رسان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: مسکن مهمترین نیاز و مشکل اصلی مردم این شهر مهاجرپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه ساوه به لحاظ صنعتی بودن پذیرای جمعیت مهاجر از نقاط مختلف کشور است، افزود: سرریز جمعیت کشور به این شهرستان منجر به ایجاد سکونتگاه های غیرمجاز و غیررسمی شده است و معضلات خاص فرهنگی و اجتماعی را در پی دارد.

این نماینده مردم در خانه ملت با تاکید بر اینکه زمین به اندازه کافی برای واگذاری به افرادی که در صدد احداث مسکن در ساوه هستند، وجود دارد، افزود: متاسفانه در گذشته در پی برخی سیاست های اشتباه زمین مورد نیاز احداث مسکن در ساوه واگذار نشده است و همین عامل منجر به ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی تهدیدی جدی برای ساوه/ساخت وسازها قانونمند شوند

حاشیه نشینی تهدیدی جدی برای ساوه/ساخت وسازها قانونمند شوند