مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 20:102020-11-26حوادث

هشدار پلیس فتا نسبت به ارسال پیامک ثبت آگهی


کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک پرداخت مبلغ اندک به عنوان هزینه ثبت آگهی در سایت دیوار و شیپور، اقدام به خالی کردن حساب آگهی دهندگان می کنند.

- ایسنا/قم رییس پلیس فتای استان قم گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک پرداخت مبلغ اندک به عنوان هزینه ثبت آگهی در سایت دیوار و شیپور، اقدام به خالی کردن حساب آگهی دهندگان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی موالی اظهار داشت: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از شهروندان برای تبلیغ و فروش اجناس و وسایل خود از سایت های دیوار و شیپور استفاده می کنند و غافل از اینکه مجرمان سایبری برای کلاهبرداری از آنان در کمین نشسته اند.

وی افزود: بعد از درج آگهی در سایت های فروشگاهی کلاهبرداران با ارسال پیامکی با محتوای پرداخت مبلغ ناچیز برای درج هزینه آگهی به کاربرانی که آگهی تبلیغاتی در این سایت درج کرده اند، اقدام به ارسال لینک جعلی می کنند.

رییس پلیس فتای استان ادامه داد: لینک معرفی شده در این پیامک ها یک درگاه جعلی (فیشینگ) است، کلاهبرداران سایبری با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت می برند و نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا نسبت به ارسال پیامک ثبت آگهی

هشدار پلیس فتا نسبت به ارسال پیامک ثبت آگهی