مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-27اقتصادي

از پلمب 37 واحد تا تشویق 45 واحد صنفی در طرح هوشمند مدیریت کرونا بندرعباس


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: گشت های مشترک نظارت بر اجرای محدودیت های گروه های شغلی 2 ،3 و 4 و عدم فعالیت واحدهای صنفی با محوریت به طور مستمر انجام و با متخلفین برخورد می شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: گشت های مشترک نظارت بر اجرای محدودیت های گروه های شغلی 2 ،3 و 4 و عدم فعالیت واحدهای صنفی با محوریت به طور مستمر انجام و با متخلفین برخورد می شود.

حسین باباخانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشدید نظارت ها جهت اجرای هر چه بهتر طرح محدودیت فعالیت گروه های شغلی افزود: تعداد 8 تیم گشت مشترک با عضویت اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی ، نمایندگان تعزیرات ،بهداشت و اماکن بصورت مستمر و روزانه از ساعت 8 صبح تا 23 شب کار نظارت بر اجرای طرح را به عهده دارند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس اضافه کرد تعداد 457 بازرسی توسط گشت های مشترک ، بازرسین بهداشت و همچنین بازرسین ویژه و افتخاری فرمانداری و گروه های جهادی در این مدت صورت گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: طی این بازدیدها تعداد 121 مورد تذکر شفاهی، تعداد 37 واحد صنفی پلمب و تعداد 45 واحد صنفی به لحاظ رعایت مقررات مربوطه مورد تشویق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پلمب 37 واحد تا تشویق 45 واحد صنفی در طرح هوشمند مدیریت کرونا بندرعباس

از پلمب 37 واحد تا تشویق 45 واحد صنفی در طرح هوشمند مدیریت کرونا بندرعباس