مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-27سياسي

مشاوره حقوقی «صلواتی» بسیج حقوقدانان تهران بزرگ به کادر درمان


رییس بسیج حقوق دانان تهران بزرگ گفت: در راستای ارج نهادن به فداکاری های کادر درمان، وکلای ما بنا دارند خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی صلواتی را به کادر درمان ارائه کنند.

- رییس بسیج حقوق دانان تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه 11 سال از تشکیل بسیح حقوقدانان می گذرد، گفت: رسالت ذاتی بسیج حقوقدانان کمک به تربیت نیروی حقوقی طراز انقلاب اسلامی و ورود به عرصه تولید حقوقی، قوانین و علم اسلامی است.

فتاحی با اشاره به این مهم که تاکنون در جامعه حقوقدانان بسیجی شبکه سازی نکرده ایم، خاطرنشان کرد: در این چند مدت اقداماتی برای ایجاد شبکه در بین حقوقدانان بسیجی انجام داده ایم.

وکلای بسیجی ما با استقرار در ایستگاههای مترو، مساجد، امامزاده هاو تمامی اماکن عمومی اقدام به ارائه خدمات صلواتی به مردم می کنند.

فتاحی گفت: به مناسبت هفته بسیج طرحی تحت عنوان هر دفتر یک پایگاه بسیج را در مجموعه وکلای بسیجی سردفتران و دفتریاران بسیجی و .

آغاز کردیم که تاکنون 30 دفتر اعلام آمادگی کردند و مخاطبان می توانند در این دفاتر حضور پیدا کنند و از خدمات حقوقی خدمات صلواتی بهره مند شوند.

  رییس بسیج حقوق دانان تهران بزرگ گفت: طرح دیگری که سازمان بسیج حقوق دانان تهران بزرگ آغاز کرده هر مسجد یک حقوقدان   است که چندی پیش در ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره حقوقی «صلواتی» بسیج حقوقدانان تهران بزرگ به کادر درمان

مشاوره حقوقی «صلواتی» بسیج حقوقدانان تهران بزرگ به کادر درمان