مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-28اقتصادي

هجمه تغییرکاربری ها به اراضی کشاورزی مازندران


معاون حفظ کاربری مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: باتوجه به گستره وسیع اراضی استان و اهداف سوداگران جهت تبدیل زمین به ارزش افزوده در سایر مصارف غیرکشاورزی به ویژه ویلاسازی و توسعه خوش نشینی و مسکن دوم و سوم اقشار فرادست بدون شک جهاد .

- ایسنا/مازندران معاون حفظ کاربری مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: باتوجه به گستره وسیع اراضی استان و اهداف سوداگران جهت تبدیل زمین به ارزش افزوده در سایر مصارف غیرکشاورزی به ویژه ویلاسازی و توسعه خوش نشینی و مسکن دوم و سوم اقشار فرادست بدون شک جهاد کشاورزی به حمایت همه دستگاه های مسئول که به نحوی در حکمرانی و تولیت زمین نقش ایفا می کند نیازمند است.

حجت الله هادیان اظهار کرد: در طول دو سال گذشته به دلایل مختلف از جمله هجوم افراد مهاجر به استان های شمالی به دلیل گرانی زمین، مساله ریزگرد و همچنین هدایت پول و سرمایه به سمت خرید و فروش اراضی کشاورزی توسط افراد غیربومی و بعضا افراد خارجی، تفکیک و تغییر کاربری اراضی کشاورزی شدت گرفته است.

وی افزود: در این راستا جهاد کشاورزی استان مازندران به عنوان متولی جلوگیری از تغییر کاربری اراضی همه توان و امکانات خود را به کار گرفت تا با شناسایی پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک اراضی آسیب های وارد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه تغییرکاربری ها به اراضی کشاورزی مازندران

هجمه تغییرکاربری ها به اراضی کشاورزی مازندران