مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-28ورزشي

سپاهان بالاخره خارج از خانه پیروز شد/ طلایی پوشان به رده سوم جدول رسیدند


تیم فوتبال سپاهان بعد از مدت ها توانست در یک بازی خارج از خانه مقابل تراکتور به پیروزی برسد و خود را به رده سوم جدول لیگ برتر برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار تیم های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به پایان رسید؛ این دیدار به دلیل بارش برف با یک روز تأخیر برگزار شد.

طلایی پوشان سپاهان در این بازی خارج از خانه موفق شد بعد از هزار و 442 روز موفق شد تراکتور را  در تبریز شکست دهد؛ شاگردان محرم نویدکیا با نتیجه یک بر صفر و با گل محمد نژاد مهدی به پیروزی دست پیدا کردند.

سپاهان که در هفته نخست مقابل گل گهر سیرجان شکست خورده و هفته گذشته در نقش جهان موفق به کسب پیروزی مقابل آلومینیوم اراک شده بود، با 3 امتیاز بازی با تراکتور 6 امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید؛ در جدول لیگ برتر گل گهر با 7 و استقلال با 6 امتیاز اول و دوم هستند.

شاگردان نویدکیا در این دیدار طلسم عدم کسب پیروزی در بازی های خارج از خانه در لیگ برتر که از هفته هفتم فصل قبل باقی مانده بود را شکستند و پس از 403 در یک بازی که مهمان بودند به برتری دست پیدا کردند.

طلایی پوشان در نیمه اول و توسط سجاد شهباززاده به گل رسیدند اما کمک داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد اما نظرات کارشناسان داوری بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان بالاخره خارج از خانه پیروز شد/ طلایی پوشان به رده سوم جدول رسیدند

سپاهان بالاخره خارج از خانه پیروز شد/ طلایی پوشان به رده سوم جدول رسیدند