مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-28سياسي

شهر جاسک همچنان بدون شهردار/همه در انتظار امضای استاندار


شهرداری جاسک در حال حاضر به دلیل نبود شهردار در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد و فرآیند حکم شهردار این شهر به درازا کشیده است.

- ایسنا/هرمزگان شهرداری جاسک در حال حاضر به دلیل نبود شهردار در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد و فرآیند حکم شهردار این شهر به درازا کشیده است.

پس از برکناری شهردار سابق شهر جاسک در شهریورماه سالجاری شورای اسلامی شهر بندرجاسک گزینه نهایی را با حداکثر آرا انتخاب و برای صدور حکم به استانداری معرفی کرد ولی متاسفانه شهرداری این شهر قریب به بیش از 2 ماه است که با سرپرستی اداره می شود.

این شهرستان تنها بندر استان هرمزگان که هم اکنون میزبان عظیم ترین پروژه های زیر ساختی کشور محسوب می شود اما افسوس از بی مهری ها؛ عدم تخصیص اعتبار سالیانه برای زیر ساخت محلات، عملیات طرح های عمرانی شهر، افزایش بی حد و اندازه سگ های ولگرد، عدم ساماندهی ساحل، آسفالت کوچه ها و خیابان ها و .

که اگر از نزدیک به چهره این شهر و بندر تاریخی نگاه کنیم، تاسف می خوریم.

بسیاری از مردم پس از مراجعه به شهرداری جاسک متوجه می شوند که این شهرداری با وجود سرپرست حتی از پاسخ به نامه های که نیاز به امضای شهرداری دارد عاجز و این باعث نارضایتی شدید مردم این شهر شده است، گناه مردم چیست و چرا باید بلاتکلیف باشند؟ یکی از شهروندان جاسکی در این باره به خبرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر جاسک همچنان بدون شهردار/همه در انتظار امضای استاندار

شهر جاسک همچنان بدون شهردار/همه در انتظار امضای استاندار