مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28فرهنگي

حضور ایران در نمایشگاه مجازی کتاب مکزیک


سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب گوادالاخارای مکزیک امروز به صورت مجازی و با حضور موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد.

- سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب گوادالاخارای مکزیک امروز به صورت مجازی و با حضور موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب گوادالاخارا که به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه کتاب های اسپانیایی زبان در دنیا با بیش از 828 هزار بازدیدکننده در سال گذشته و به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، بعد از فرانکفورت دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در جهان است، امسال به سبب پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

تأکید این نمایشگاه روی فرهنگ و ادبیات اسپانیولی زبان است و از همین رو هرساله یکی از شهرهای جهان که حداقل بخشی از مردم آن به این زبان سخن می گویند به عنوان مهمان افتخاری انتخاب شده و مسئولان آن به معرفی ویژگی های فرهنگی و ادبی شهر خود می پردازند.

موسیقی زنده، تئاتر و فیلم نیز بخشی از این نمایشگاه را تشکیل می دهد.

مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور ایران در این نمایشگاه در دو حوزه کودک و بزرگسال حضور دارد و به معرفی کتاب های برگزیده جوایز ادبی از قبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در نمایشگاه مجازی کتاب مکزیک

حضور ایران در نمایشگاه مجازی کتاب مکزیک