مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-28حوادث

آماده باش 27 تیم عملیاتی هلال احمر در لرستان/ نجات 20 نفر گرفتار در برف


صارم رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به آماده باش تمامی نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال احمر لرستان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته و با وقوع بارش ها، همه نیروهای این مجموعه در آماده باش کامل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تیم های امدادی مستقر در شهرهای استان در حالت آماده باش هستند، ضمن اینکه هماهنگی های لازم جهت انجام خدمات از سوی نیروها نیز به طور کامل انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آماده باش 27 تیم عملیاتی این مجموعه در تمام شهرستان های استان خبر و ادامه داد: در مرکز کنترل عملیات نیز تیم های واکنش سریع آماده هرگونه عملیات امداد و نجات در صورت وقوع حادثه هستند.

رضایی با اشاره به رهاسازی 20 نفر از ارتفاعات برفی گردنه گله بادوش الیگودرز طی روز گذشته، افزود: این افراد جهت نصب دکل های مخابراتی در منطقه حضور پیدا کرده بودند که با بارش برف در گردنه گرفتار شدند.

وی بیان داشت: در حال حاضر مشکل خاصی در استان وجود ندارد، با این وجود و با شدت گرفتن بارش ها از عصر امروز، تیم ها در حال رصد کامل مناطق مختلف هستند و به محض دریافت گزارش، عملیات امدادرسانی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 27 تیم عملیاتی هلال احمر در لرستان/ نجات 20 نفر گرفتار در برف

آماده باش 27 تیم عملیاتی هلال احمر در لرستان/ نجات 20 نفر گرفتار در برف