مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-28اقتصادي

درباره تارا


به دنبال انتشار مطلبی درباره خودروی ایرانی تارا و مقایسه آن با پژو 301، برخی از کارشناسان صنعت خودرو و مهندسان در تماس با خودرونامه ابعاد فنی این خودرو را تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خودرونامه، تارا خودرویی کاملا ایرانی بوده که به دست متخصصان صنعت خودرو کشور با الهام از پژو 301 بازطراحی شده و هیچ شباهت فنی و ظاهری با این خودرو ندارد.

ایران خودرو با تغییرات وسیعی که بر پلتفرم 301 ایجاد کرده است، عملا پلتفرم را به صورت ملی درآورده و محصول تارا ارتباطی به اجزای پلتفرمی پژو در خودروی 301 ندارد.

همچنین طراحی بدنه تارا به گونه ایست که هیچ نوع شباهتی با پژو 301 نداشته و به عنوان محصول ملی ایران خودرو با برند این شرکت راهی بازارهای داخلی و خارجی خواهد شد.

آنگونه که برخی حقوقدانان قراردادهای بین المللی گفته اند در تولید خودرو تارا تمام ابعاد حقوقی مدنظر قرار گرفته و جای هیچ شبهه و شکایتی برای خودروسازان فرانسوی باقی نگذاشته است.

بر اساس این گزارش، صنعت خودرو کشور به این بلوغ رسیده که حقوق بین الملل را بخوبی بشناسد و از این ناحیه آسیب نبیند.

بر اساس آنچه که گفته شد تارا ، خودرویی کاملا ایرانی محسوب می شود که در شرایط تحریم با سرمایه گذاری ایران خودرو و با استفاده از توان فنی و مهندسی خودروسازان داخلی آماده تولید انبوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره تارا

درباره تارا