مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-28فرهنگي

یزد ظرفیت مناسبی برای پایتختی «صحیفه سجادیه» دارد


مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد با اشاره به به تجربه خوب شهریزد در پایتخت کتاب ایران گفت: استان یزد از ظرفیت مناسبی برای پایتختی «صحیفه سجادیه» برخوردار است.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد با اشاره به به تجربه خوب شهریزد در پایتخت کتاب ایران گفت: استان یزد از ظرفیت مناسبی برای پایتختی صحیفه سجادیه برخوردار است.

مجید جوادیان زاده به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در جلسه مجازی با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع پایتختی صحیفه سجادیه، اعلام کرد: در برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم، یزد را بعنوان مرکزیت رویدادهای مربوط به کتاب و به خصوص کتاب های دینی و آیینی و همچنین کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

وی گفت: در جشنواره های مختلفی که در استان یزد برگزار شده است تلاش شده تا موضوع کتاب و کتابخوانی در الویت قرار بگیرد به طوری که سال گذشته برای اولین بار در جشنواره میراث مکتوب رضوی با موضوع کتاب ها و رویدادهای مرتبط با فرهنگ رضوی در یزد برگزار شد.

جوادیان زاده همچنین تاکید کرد: یزد برای پایتختی کتاب جهان در سال 2022 نیز اعلام آمادگی کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در این شهر از دیرباز خرد و معنویت با هم درآمیخته و تمدنی شکوهمند را به وجود آورده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد ظرفیت مناسبی برای پایتختی «صحیفه سجادیه» دارد

یزد ظرفیت مناسبی برای پایتختی «صحیفه سجادیه» دارد