مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-28ورزشي

شهداب به سوی صدر و خاتم در سراشیبی سقوط


هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور با برد شهداب یزد و باخت غیر منتظره خاتم اردکان همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، تیم شهداب یزد که در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با قرعه استراحت روبه رو بود در بازی های هفته دوازدهم بمصاف تیم هورسان رامسر رفت و در سه دست متوالی با نتایج 22-25، 19-25 و 14-25 مقابل حریف شمالی خود به پیروزی رسید.

شاگردان عمده غیاثی با این پیروزی جمع اندوخته های خود را به 20 امتیاز رساندند و در رده ششم جدول رده بندی 14 تیمی لیگ برتر قرار گرفتند.

خاتم اردکان دیگر نماینده استان یزد در مسابقات لیگ برتر والیبال که به نظر کار راحتی را مقابل تیم آذرباتری ارومیه که در فصل جاری موفق به برد در هیچ یک از بازی های خود نشده بود داشت اما در پایان این دیدار والیبالیست های آذرباتری بودند که در سالن فدراسیون والیبال جشن پیروزی بر پا کردند.

بلندقامتان خاتم اردکان که دست اول این دیدار را با نتیجه 24-26 به نفع خود به پایان رساندند در دست دوم نیز تا امتیازات پایانی فرصت پیروزی را داشتند اما با نتیجه 27-25 مغلوب نماینده ارومیه شدند.

شاگردان فرهاد نفرزاده در دست های سوم و چهارم با افت شدیدی روبه رو شدند و با قبول شکست در این دست¬ها به ترتیب با نتایج 25-16 و 25-18 در مجموعه سه بر یک بازنده این دیدار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهداب به سوی صدر و خاتم در سراشیبی سقوط

شهداب به سوی صدر و خاتم در سراشیبی سقوط