مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-28بين الملل

اعتراض به تعطیلی موزه های اروپا


مدیران موزه های اروپا می گویند چرا موزه ها و موسسه های فرهنگی باید در دومین مرحله قرنطینه تعطیل شوند درحالی که ادامه فعالیت سایر مکان های عمومی همچون مدرسه ها و فروشگاه ها همچنان امکان پذیر است.

- مدیران موزه های اروپا می گویند چرا موزه ها و موسسه های فرهنگی باید در دومین مرحله قرنطینه تعطیل شوند درحالی که ادامه فعالیت سایر مکان های عمومی همچون مدرسه ها و فروشگاه ها همچنان امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نیوزپیپر، مرحله دوم قرنطینه در اروپا مجموعه‎ای از محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا است که در اغلب کشورها از اوایل نوامبر به اجرا درآمده است.

موزه ها در آلمان، اتریش، بریتانیا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، لهستان و جمهوری چک تعطیل هستند با این حال این موزه ها در اسپانیا، سوئد و اغلب نقاط سوییس همچنان فعالیت دارند.

در هلند هم موزه ها از نوزدهم نوامبر بازگشایی شده اند.

مرکل صدراعظم آلمان در زمان اعلام محدودیت های جدید ماه نوامبر اظهار کرد: تعطیلی موسسات فرهنگی برای همه و خود من بسیار دردناک است، اما این تعطیلی ها به این دلیل صورت خواهد گرفت که دانشمندان معتقدند باید تمام ارتباطات در جامعه مان را تا 75 درصد کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به تعطیلی موزه های اروپا

اعتراض به تعطیلی موزه های اروپا