مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-28سياسي

براری: دشمنان از گام های استوار دانشمندان ایرانی می هراسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: ترور ناجوانمردانه رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از مفاخر علمی و پژوهشی کشور بود، - رییس سازمان فضایی ایران درپیام تسلیت شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، گفت: دشمنان از گام های استوار دانشمندان ایرانی برای دستیابی به قله های افتخارآفرینی علمی می هراسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: ترور ناجوانمردانه رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از مفاخر علمی و پژوهشی کشور بود، بار دیگر نیات پلید و دشمنی بدخواهان ایران اسلامی را افشا کرد.

رییس سازمان فضایی ایران افزود: دشمنانی که از گام های استوار دانشمندان و متخصصان این مرز و بوم در مسیر دستیابی به قله های دانش و افتخارآفرینی علمی می هراسند و با چنین اقدامات بزدلانه و کوردلانه ای سعی دارند سدی باشند در راه پیشرفت، توسعه و اعتلای ایران اسلامی.

وی گفت: بدون شک دانشمندان و جوانان متعهد و متخصص کشور همچون گذشته مسیر پیشرفت و شکوفایی علمی را ادامه خواهند داد و برای کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براری: دشمنان از گام های استوار دانشمندان ایرانی می هراسند

براری: دشمنان از گام های استوار دانشمندان ایرانی می هراسند