مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-28اقتصادي

تعطیلی یک بانک لوشان در پی ابتلای سه کارمند به کرونا


فرماندار رودبار با اشاره به اینکه روزانه حداقل 100 مورد بازرسی در سطح شهرستان بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی نظارت می کنند، از تعطیلی یک بانک در لوشان به دلیل ابتلای سه کارمند آن به کرونا خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودبار با اشاره به اینکه روزانه حداقل 100 مورد بازرسی در سطح شهرستان بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی نظارت می کنند، از تعطیلی یک بانک در لوشان به دلیل ابتلای سه کارمند آن به کرونا خبر داد.

هوشنگ عباسقلیزاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت شهرستان رودبار با گذشت یک هفته از اجرای محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: شهرستان رودبار به جهت موقعیت استراتژیکی در کریدور شمال به جنوب دارد و از یک جهت شهرستان ورودی استان محسوب شده و از جهت دیگر به دلیل همجواری با دو استان دیگر از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

فرماندار شهرستان رودبار افزود: از زمانی که وضعیت شیوع کرونا در شهرستان با اعلام شبکه بهداشت و درمان قرمز اعلام شد، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شدت و جدیت بیشتری در سطح ادارات شهرستان اجرا شد.

رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رودبار گفت: در اداراتی که به جهت تعدد مراجعان پرترافیک بودند هم تقسیم کار صورت گرفت تا از حجم مراجعان کاسته و از شیوع کرونا پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک بانک لوشان در پی ابتلای سه کارمند به کرونا

تعطیلی یک بانک لوشان در پی ابتلای سه کارمند به کرونا