مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:052020-11-28حوادث

متهم به قتل در تربت جام دستگیر شد


ساعت یک بامداد پنجشنبه، 6 آذر ماه، جاری یک فقره قتل در این شهرستان اتفاق افتاد و متهم از صحنه متواری شد که با درایت ماموران این فرماندهی در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: ساعت یک بامداد پنجشنبه، 6 آذر ماه، جاری یک فقره قتل در این شهرستان اتفاق افتاد و متهم از صحنه متواری شد که با درایت ماموران این فرماندهی در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ غلام محمد قهستانی در گفت وگو با ایسنا در تشریح این واقعه اظهار کرد: پنجشنبه گذشته از طریق مرکز 110 خبر نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان جامی 27 شهر تربت جام به پلیس گزارش و ماموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: طبق بررسی های اولیه و مشاهدات پلیس فردی حدود 40 سال، توسط افراد ناشناس با ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود که بلافاصله مصدوم به بیمارستان منتقل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

قهستانی بیان کرد: ضارب از صحنه متواری شد و متاسفانه مصدوم پس از انتقال به بیمارستان سجادیه به دلیل جراحات زیاد درگذشت و تحقیقات توسط بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب با همکاری پلیس آغاز شد.

وی در ادامه توضیح داد: در تحقیقات تکمیلی این پرونده به عمل آمده قاتل دوست یکی از نزدیکان مقتول بوده و از همین طریق شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم به قتل در تربت جام دستگیر شد

متهم به قتل در تربت جام دستگیر شد