مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-28حوادث

زن مسلح سرکرده باند سرقت شمش


زن جوان که با همدستی شوهرش وسه مرد دیگر یک باند سرقت مسلحانه تشکیل داده بود با تلاش کارآگاهان پلیس البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، دو هفته پیش به دنبال سرقت مسلحانه از یک شرکت خرید و فروش شمش مس در چهارراه طالقانی کرج خیلی زود تیم ویژه ای از کارآگاهان جنایی در محل سرقت حضور یافتند.

در نخستین تحقیقات مشخص شد زن و مردی جوان به عنوان خریدار وارد شرکت شده اند اما با تهدید اسلحه شمش های مس را به ارزش 400میلیون تومان سرقت کرده و متواری شده اند.

پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارقان مسلح تیم ویژه ای تشکیل داد و پس از بررسی دوربین های مدار بسته و شناسایی چهره و هویت سارقان سرانجام بامداد چهارشنبه متهمان این پرونده در فردیس کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادر بیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبربه ایران گفت: یک زن و چهار مرد اعضای این باند بودند که با طراحی سناریوی سرقت از شرکت ها قصد داشتند از سه شرکت دیگر نیز با همین ترفند سرقت کنند که با دستگیری آنها نقشه هایشان ناکام ماند.

رییس این باند زن 35ساله ای است و شوهرش نیز با او مشارکت می کرد.

دو نفر از اعضای باند نیز دارای سوابق متعدد سرقت بودند و از محل دستگیری متهمان دو قبضه سلاح کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن مسلح سرکرده باند سرقت شمش

زن مسلح سرکرده باند سرقت شمش