مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-29فرهنگي

گفت وگو با زنی که خلیج را به خیابان آورد!


در روزهای عجیبی که از سر می گذرانیم شاید کتاب و شعر آخرین راه های نجات برای رسیدن به شور و شعور از پس جبر زور و زمانه باشد.

چرا که شعر و دانایی واپسین راه رهایی ست برای ما، - ایسنا/بوشهر در روزهای عجیبی که از سر می گذرانیم شاید کتاب و شعر آخرین راه های نجات برای رسیدن به شور و شعور از پس جبر زور و زمانه باشد.

چرا که شعر و دانایی واپسین راه رهایی ست برای ما، پس چرا نگذاریم شعر دست ما را بگیرد و به قلمرو زیبای خود ببرد؟ سیده محبوبه بصری ، شاعر جوان بوشهری و برگزیده اول جایزه شعر خبرنگاران در سال 1397 است.

او درباره کتاب شعر جدیدش به ایسنا می گوید: و خلیج عازم خیابان شد چکیده ای از سال ها زیست شاعرانه ی من است که تولدش را انتظار کشیدم و وجودش برایم شیرین و عزیز است.

این شاعر جوان می افزاید: بعد از تمام سال هایی که شعر را زندگی کردم اولین مجموعه شعرم به عنوان برگزیده ی بخش ویژه جایزه کتاب سال شعر خبرنگاران و توسط نشر آرادمان به چاپ رسید و خلیج من عازم خیابان شد.

بصری شعر را عزیز و محترم می داند و از کتاب جدیدش با عنوان خلیج خیابانی من یاد می کند و ادامه می دهد: مجموعه شعر من با عنوان خلیج عازم خیابان شد شامل پنجاه صفحه و 26 شعر موزون است که مضمون این اشعار اغلب اجتماعی، یا تلفیقی از عاشقانه و اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با زنی که خلیج را به خیابان آورد!

گفت وگو با زنی که خلیج را به خیابان آورد!