مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-29حوادث

قاتل خاموش جان دو زنجانی را گرفت


دو مرد 38 و 40 ساله قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، جان باختند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس زنجان گفت: دو مرد 38 و 40 ساله قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، جان باختند.

اصغر جعفری روحی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه رخ داده بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، اظهار کرد: در ساعت 17:26 دیروز (8 آذرماه) در شهرستان ایجرود، دو مرد 38 و 40 ساله به دلیل انتشار گاز CO از بخاری بدون دودکش دچار مسمومیت شدند که متاسفانه قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه، جان باختند.

وی با اشاره به اعزام یک کد آمبولانس زرین آباد به محل حادثه، افزود: هفته گذشته نیز 5 نفر از جمله دو کودک بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند که خوشبختانه با اقدام مناسب اورژانس نجات پیدا کردند.

این مسئول در رابطه با علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، تصریح کرد: سردرد، سرگیجه، سبکی سر، گیجی و منگی، پرخاشگری، تهوع و استفراغ، کاهش سطح هوشیاری، تنفس سخت و تند از جمله علائم مسمومیت گاز مونوکسید کربن است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با راه های پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، خاطرنشان کرد: مسیر دودکش را بررسی کرده و از ایجاد پیچ و خم های زیاد در نصب دودکش پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جان دو زنجانی را گرفت

قاتل خاموش جان دو زنجانی را گرفت