مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-29سياسي

فراخوان هنری و ادبی سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی منتشر شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی همزمان با برنامه های بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی، از انتشار فراخوان هنری و ادبی این مناسبت خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی همزمان با برنامه های بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی، از انتشار فراخوان هنری و ادبی این مناسبت خبر داد.

علی بینش با اعلام این مطلب اظهار کرد: این فراخوان، ویژه نوجوانان و با هدف معرفی شخصیت شهید شیخ محمد خیابانی در دو بخش هنری و ادبی منتشر شده است.

وی افزود: نوجوانان 12 الی 18 سال از سراسر کشور می توانند در بخش ادبی آثار خود را در قالب شعر، داستان کوتاه و متن ادبی به دبیرخانه این فراخوان واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ارسال کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وی گفت: در بخش هنری نیز علاقه مندان می توانند در قالب عکس، فیلم 60 ثانیه، نقاشی، خوشنویسی، موشن گرافی و فیلمنامه کوتاه انیمیشن اقدام به ارسال آثار خود کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، توجه به زندگی، شخصیت و اندیشه های بیدارگرانه شیخ محمد خیابانی را از جمله ویژگی های این فراخوان برشمرد و 30 دی ماه را آخرین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هنری و ادبی سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی منتشر شد

فراخوان هنری و ادبی سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی منتشر شد