مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-29سياسي

تهیه 90 هزار بسته معیشتی توسط نیروهای پلیس


نیروهای پلیس با تهیه بیش از 90 هزار بسته معیشتی در طرح رزمایش همدلی مومنانه مشارکت داشته اند و این روند ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) را اولویت دار ترین رویکرد می دانیم؛ معظم له بر ارتقا اشراف اطلاعاتی، مقابله با ناامن کنندگان جامعه، تلاش برای کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان، ارائه مطلوب ترین خدمات به مردم، رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان تاکید ویژه ای دارند و ما نیز مبنا و محور اولویت های مأموریتی مان را پاسخگویی به انتظارات و دغدغه های فرماندهی معظم کل قوا قرار داده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید خداوند را به واسطه وجود پربرکت رهبری فرزانه شکرگزار باشیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری به واقع دلسوز مردم و همه نیروهای مسلح از جمله نیروهای پلیس هستند و همواره بر لزوم تعریف سازوکاری در راستای ارتقا آرامش و امنیت مردم تاکید و توصیه دارند.

وی با بیان اینکه رویکرد پلیس اقتدار توأم با رأفت و مهربانی است، مطرح کرد: در برابر هنجار و قانون شکنان با اقتدار ظاهر می شویم و به کسانی که به پلیس پناه می آورند نیز با رأفت و مهربانی خدمت می کنیم و این خدمت را توفیق بزرگ می دانیم.

سردار اشتری در ادامه با تشریح مأموریت های اولویت دار نیروی انتظامی، بر لزوم ساماندهی موتورسیکلت سواران تاکید کرد و گفت: اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 90 هزار بسته معیشتی توسط نیروهای پلیس

تهیه 90 هزار بسته معیشتی توسط نیروهای پلیس