مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-29ورزشي

12 شبکه تلویزیونی در سیستان و بلوچستان اچ دی می شوند


معاون فنی صدا و مرکز سیمای سیستان و بلوچستان از جهش کیفیت در رسانه ملی و اچ دی شدن 12 شبکه تلویزیونی در این استان خبر داد.

- محمود رضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان صدا و سیما طی چند سال گذشته کیفی سازی تصاویر شبکه های تلویزیونی بوده که با پیشرفت های تکنولوژی در دنیا و علی رغم همه تحریم های اعمالی بر کشور این مهم محقق شده است.

وی گفت: گذر کردن از آنالوگ به دیجیتال چندین سال قبل در کشور کلید خورد و هم اکنون بخش وسیعی از پوشش جمعیتی کشور از این امکان برخوردار است.

معاون فنی صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره اینکه دو اتفاق مهم در انتشار شبکه های تلویزیونی و دیجیتال همزمان در کشور و در استان سیستان و بلوچستان خواهد افتاد، افزود: مردم شریف استان فقط کافیست منوی جستجوی گیرنده های تلویزیون خود را فعال کرده تا 4 شبکه تماشا، امید، شما و ایران کالا که به شبکه های دیجیتال افزوده شده است را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه 12 شبکه تلویزیونی در استان سیستان و بلوچستان در آستانه HD سازی هستند، افزود: همزمان با توسعه شبکه های تلویزیونی دیجیتال در کشور در ایستگاه های تلویزیونی سیستان و بلوچستان نیز 8 شبکه یک سیما، سه سیما، خبر، پویا، ورزش، آی فیلم، نسیم و مستند بر روی بسته سوم TS3 دیجیتال از فرمت Sd به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 شبکه تلویزیونی در سیستان و بلوچستان اچ دی می شوند

12 شبکه تلویزیونی در سیستان و بلوچستان اچ دی می شوند