مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:002020-11-29فرهنگي

عجیب ترین گریم های دنیای سینما+ تصاویر


گاهی گریم و چهره پردازی برای نقش آفرینی در فیلم ها به اندازه ای است که حتی به ندرت می توان چهره بازیگر آن نقش را تشخیص داد.

- ، ستارگان سینما برای تجسم شخصیت خاصی به تغییراتی نیاز دارند.

گریمور ها از زمانی که فیلمسازی آغاز شد نیز حضور داشتند برای مثال در زمان فیلم های ارتوکروماتیک به دلیل حساسیت به رنگ هایی مثل قرمز و آبی باید آرایش زرد سنگینی روی صورت بازیگران اعمال می شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ تکنیک های گریم و تصاویر تولید شده توسط رایانه کنار هم قرار می گیرند و شخصیت هایی مثل چهره مار نمای لورد ولدرمورت در فیلم هری پاتر شکل می گیرد که در ادامه تعدادی از این گریم ها را ببینید.

جان هرت در مرد فیل نما در فیلم سینمایی مرد فیلم نما ساخته دیوید لینچ در سال 1980 این بازیگر فقید باید گریم سنگینی را تحمل می کرد که هشت ساعت طول می کشید تا روی صورت بازیگر قرار گیرد و همچنین برداشتن آن نیز دو ساعت زمان می برد.

مارلون براندو در پدرخوانده برای آماده سازی برانده در نقش دون کورلئونه باید شکل خاصی به فک او داده می شد و به طبع نیز نوع حرف زدن وی در این فیلم دچار تغییر شد.

مایکل کیتون در بیلتل جویس این فیلم در دهه هشتاد میلادی ساخته شد و تلاش زیادی برای تبدیل مایکل کیتون به این شخصیت عجیب صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین گریم های دنیای سینما+ تصاویر

عجیب ترین گریم های دنیای سینما+ تصاویر