مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-29ورزشي

تکلیف لیگ تنیس روی میز مردان و بانوان هفته آینده مشخص می شود


قرار است قرعه کشی لیگ تنیس روی میز در هر دو بخش مردان و بانوان هفته آینده برگزار شود؛ البته قطعیت این مهم منوط به اقدام به موقع تیم ها برای تکمیل و ارسال مدارک شان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با مشخص شدن زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز، تیم های متقاضی حضور در هر دو بخش مردان و بانوان، رقابت خود در این فصل از مسابقات را آغاز خواهند کرد.

زمان آغاز لیگ هم وقتی نهایی می شود که قرعه کشی مسابقات و گروه بندی تیم ها به سرانجام برسد؛ اقدامی که به خاطر تعلل تیم ها در ارسال مدارک شان هنوز به سرانجام نرسیده است.

شرط فدراسیون تنیس روی میز برای انجام قرعه کشی لیگ که آخرین گام در برگزاری این مسابقات به حساب می آید، در اختیار داشتن مدارک و قراردادهای منعقد شده در هر تیم است تا بر اساس آن سیدبندی تیم ها را انجام و قرعه کشی را برگزار کند.

تعلل تیم ها در ارسال به موقع مدارک اما قرعه کشی لیگ تنیس روی میز را تا به امروز به تعویق انداخته است.

البته طی هفته گذشته از طرف فدراسیون تنیس روی میز و کمیته مسابقات این فدراسیون رایزنی های دوباره ای با مسئولان تیم های متقاضی شرکت در لیگ 99 مردان شد؛ نتیجه این اقدام هم وعده و وعیدهایی مبنی بر ارسال مستندات لازم در رابطه با قرادادهای منعقد شده در طول هفته جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف لیگ تنیس روی میز مردان و بانوان هفته آینده مشخص می شود

تکلیف لیگ تنیس روی میز مردان و بانوان هفته آینده مشخص می شود