مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-29سياسي

ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش همواره درس ایثار آموختند


فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش، همواره درس ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی را آموختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پیام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان آمده است: مدال پر افتخار شهادت در راه خدا تنها بر سینه کسانی نصب خواهد شد که تمام وجودشان را وقف خدمت به اسلام و مسلمین کرده اند.

ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش، همواره درس ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی را آموخته اند و این امر مهم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نماد ایستادگی و مقاومت در مقابل جهان خواران و مستکبرین مبدل ساخته است.

امروزه پیشرفت های مهم و بزرگ کشور در زمینه های علمی، هسته ای، صنعتی، نظامی، اقتصادی و کشاورزی مدیون ازخودگذشتگی و رشادت های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که هیچگاه چشم دیدن پیشرفتهای مهم کشور عزیزمان علی الخصوص در زمینه مهم هسته ای را نداشته اند، در اوج خفت و خواری دست به اقداماتی زده اند که آینده بسیار خطرناک و ویرانگری را برایشان رقم خواهد زد.

شهادت مظلومانه دانشمند پرافتخار و سرافراز کشورمان دل های تمام هموطنان عزیز را محزون و عزادار ساخت، اما ملت ما شهادت را عزت ابدی و به تعبیر امام انقلاب مرگ تاجرانه می پندارند و با قدرت این راه مقدس را ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش همواره درس ایثار آموختند

ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش همواره درس ایثار آموختند