مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-29اقتصادي

توزیع بیش از 300 بسته بهداشتی در بین دانش آموزان روستاهای چوار


رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی در مراحل متعدد بسته های بهداشتی و معیشتی را بین سالمندان، - اقشار نیازمند و هم اکنون دانش آموزان مناطق روستایی توزیع کرده است.

  منوچهر کرمیان با اشاره به اینکه توجه به سلامت جامعه یکی از موارد حائز اهمیت برای این شرکت است، اظهار کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در کنار تولید مستمر توجه ویژه ای به ابعاد مختلف مسئولیت های اجتماعی داشته و در این زمینه از ابتدای راه اندازی تاکنون، فعالیت های متعددی در مناطق مختلف استان بخصوص روستاهای اطراف داشته است.

وی تصریح کرد: این شرکت در اقدام اخیر خود همزمان با سایر سازمانها و آحاد مردم در جهت کنترل بیماری کرونا عمل نموده و با همکاری اداره آموزش و پرورش چوار، تعداد 300 بسته اقلام بهداشتی متشکل از ماسک و مواد ضد عفونی در بین دانش آموزان روستاهای چوار توزیع کرده است.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در راستای مسئولیت های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستاهای اطراف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 300 بسته بهداشتی در بین دانش آموزان روستاهای چوار

توزیع بیش از 300 بسته بهداشتی در بین دانش آموزان روستاهای چوار