مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-29اقتصادي

اجرای زیرسازی و آسفالت جاده های حومه غربی دهدشت


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت روستاهای حومه غربی با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان در حال اجرا است.

- علی دیانتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: زیر سازی و آسفالت جاده های حومه غربی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون در حال اجرا است.

رییس راهداری و حمل و نقل جتاده ای کهگیلویه این روستاها را شامل بلربیشه،محمد اباد،پاپر،پیربادمی،سرتنگ صولک،ورودی فیلگاه و بویری اعلام کرد.

دیانتی گفت: جاده برج علیشیر از اعتبارات طرح ابرار سازمان راهداری در آینده نزدیک روکش و آسفالت خواهد شد.

این مسؤول تصریح کرد: مسیرهای حادثه خیز چهار بخش کهگیلویه شناسایی و آسیب شناسی شدند و در حال رایزنی برای تأمین اعتبار برای حذف و اصلاح این نقاط هستیم.

وی ادامه داد:جاده دارگنجی ،لاکوره و دره شور به طول چهار کیلومتر برآورد اولیه صورت گرفت و در آینده نزدیک برای تعیین پیمانکار به مناقصه خواهد رفت.

دیانتی، پاکسازی حریم راه ها،  پاکسازی جاده ها، تعمیر و نگهداری رویه های شنی و آسفالتی، حفظ حریم و خط کشی راه ها، نصب علائم هشدار دهنده و بازدارنده خطر، برف روبی و بازگشایی محورهای مسدود شده و همچنین تامین روشنایی و تهویه تونل ها  و نقاط مه گیر و حادثه خیز را از مهمترین وظایف راهداران اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای زیرسازی و آسفالت جاده های حومه غربی دهدشت

اجرای زیرسازی و آسفالت جاده های حومه غربی دهدشت