مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-29سياسي

نشست های «نقش آفرینی دانشجو در رسانه» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم، سازمان فرهنگی مجازی سراج مرکز امور بانوان استان قم و کانون فرهنگی رسانه ای پادا سلسله نشست های تخصصی برخط با موضوع «نقش افرینی دانشجو در رسانه» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم، سازمان فرهنگی مجازی سراج مرکز امور بانوان استان قم و کانون فرهنگی رسانه ای پادا سلسله نشست های تخصصی برخط با موضوع نقش افرینی دانشجو در رسانه را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این نشست ها عبدالحسین کلانتری با موضوع دانشجو، کنشگری در فضای مجازی: سویه ها و ملاحظات ، فرشاد مهدی پور با موضوع دانشجویی رسانه ای، گزاره بی طرفی و ایده اثربخشی ، حجت الاسلام سیدمحمدحسین هاشمیان با موضوع کارکردها و کژکارکردهای رسانه در عرصه سیاست گذاری فرهنگی ، محمد حسنی با موضوع بحران آموزش و مهارت رسانه ، معصوممه نصیری با موضوع نقش دانشجو برای مقابله با جنگ شناختی و رسانه ای ، مریم اردبیلی با موضوع آینده جمعیتی و نقش آفرینی دانشجو در رسانه محوری و حجت الاسلام احمد کوهی با موضوع دانشجوی آینده و عمومی سازی دانش سخنرانی خواهند کرد.

این نشست ها از 9 تا 16 آذر ساعت 18 برگزار می شود و علاقه مندان تا هشتم آذر فرصت دارند جهت ثبت نام و دریافت لینک به آی دی @fajazi_s پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های «نقش آفرینی دانشجو در رسانه» برگزار می شود

نشست های «نقش آفرینی دانشجو در رسانه» برگزار می شود