مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-29سياسي

رایزنی برای ممانعت از تعطیلی 7 کلینیک گیاه پزشکی آستارا


فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: همه تلاش ها و مکاتبات خود را برای ممانعت از تعطیلی هفت کلینیک گیاه پزشکی در این شهرستان خواهیم کرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: همه تلاش ها و مکاتبات خود را برای ممانعت از تعطیلی هفت کلینیک گیاه پزشکی در این شهرستان خواهیم کرد.

عباس صابر، در نشست تخصصی با مدیران کلینیک های گیاه پزشکی بندر مرزی آستارا که در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه عملیات ترانشیپ به شکل شایسته در پایانه بار آستارا انجام شود، اقدامات لازم و تاثیرگذار باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان هفت کلینیک فعال بوده است، ادامه داد: باید بر اساس دستورالعمل ها نیز بر رفتار و کارهای کلینیک ها نظارت کرد.

وی با تأکید بر اینکه پایانه بار آستارا شرایط فیزیکی لازم را برای انجام یک سری کارهای زنجیره ای را ندارد، افزود: مشکلات کلینیک ها جمع بندی و با مستندات به مراجع بالاتر ارجاع شده است.

صابر در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در مراوده با کشورهای دیگر در امر صادرات، نباید کوچکترین خطا رخ دهد، تصریح کرد: با توجه به اشتغال تعداد کثیری از جوانان در این کلینیک ها و منبع درآمدی تعداد از خانوارها، تلاش خواهیم کرد تا این کلینیک ها مجدد فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای ممانعت از تعطیلی 7 کلینیک گیاه پزشکی آستارا

رایزنی برای ممانعت از تعطیلی 7 کلینیک گیاه پزشکی آستارا