مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-29سياسي

پیگیر مطالبات اصناف خواهیم بود


ما به عنوان نمایندگان اصناف، پیگیر مطالبات آن ها بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات گریبان گیر اصناف به کار خواهیم گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ما به عنوان نمایندگان اصناف، پیگیر مطالبات آن ها بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات گریبان گیر اصناف به کار خواهیم گرفت.

محمود بنانژاد مشهدی ضمن تشکر از تعامل و همکاری بازاریان و اصناف به جهت رعایت تعطیلی های اخیر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: نقش آفرینی های جامعه بزرگ اصناف در تمام برهه های زمانی از آغاز روند شکل گیری انقلاب و بعد از آن، در زمان های هشت سال دفاع مقدس، ایام سازندگی، تحریم های ظالمانه اقتصادی و حتی در شرایط سخت اقتصادی کنونی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در روزهای پایانی سال گذشته، پدیده ویروس کرونا، تبعات اقتصادی بسیاری از جمله کاهش درآمدها، عدم توانایی در پرداخت اقساط و اجاره بها، افزایش هزینه های تولید و توزیع و.

را برای قشر زحمتکش و پرتلاش اصناف به بار آورد.

بنانژاد مشهدی ادامه داد: با این حال با توجه به شرایط کنونی که پای جان هموطنان در میان است و دولت و ملت به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان نیاز دارد، شاهد هستیم که اصناف کوتاهی نکرده و با تعامل و همکاری های ارزشمند خود، ضرر و زیان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مطالبات اصناف خواهیم بود

پیگیر مطالبات اصناف خواهیم بود