مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-29بين الملل

توجیه رییس شورای حاکمیتی سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی


رییس شورای حاکمیتی سودان درباره تلاش های صورت گرفته برای حذف نام سودان از فهرست آمریکایی کشورهای حامی تروریسم گفت که آمریکا انجمن خیریه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی سودان گفت که حذف نام سودان از فهرست آمریکایی کشورهای حامی تروریسم هدف نهایی نیست و هرگز سود مستقیمی نخواهد داشت اما مانعی است که بایستی برداشته شود.

البرهان افزود: آمریکا انجمن خیره نیست که کمک مالی بلاعوض اعطا کند، ما باید منابع کشورمان را به خوبی بشناسیم و از منابعی که آمریکا می تواند از آن بهره ببرد و آنچه را که ما می توانیم از آن استفاده کنیم، اطلاع پیدا کنیم.

او گفت که ما نمی خواهیم خود را دست پایین بگیریم و سودان اراضی بکر، آب زلال و موقعیت جغرافیایی بی نظیر دارد و قلب جهان است و علاوه بر آن منابع طبیعی و دامی و آب وهوای متنوعی دارد.

این مقام سودانی در مصاحبه با روزنامه مصری الشروق درباره دستآوردهای سودان از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز گفت: این سوال در واقع بایستی به گونه دیگری مطرح می شد و آن اینکه سودان از خصومت با یک کشور عضو سازمان ملل چه فایده ای کسب کرده و می کند؟ دولتی که صرف نظر از شرایط تأسیس آن مقبول جامعه جهانی واقع شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه رییس شورای حاکمیتی سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی

توجیه رییس شورای حاکمیتی سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی