مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-29ورزشي

بودجه نگهداری اماکن ورزشی اسدآباد کم و ناچیز است


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: این اداره برای نگهداری از اماکن ورزشی بودجه های کم و ناچیزی را در اختیار دارد که این امر موجب می شود در آینده ای نزدیک با اماکن ورزشی مستهلک و نامناسب مواجه شویم.

- علی جمور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامناسب چمن مجموعه آزادی و عدم تخصیص اعتبارات ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون، افزود: در صورت تخصیص اعتبار 70 میلیارد ریالی حوزه ورزشی شهرستان تحولات خوبی را در حوزه ورزش می توان شاهد بود و نسبت به نوسازی برخی از اماکن مستهلک و فضای ورزشی شهرستان اقدام کرد.

وی در ادامه در رابطه با بازسازی زمین چمن فوتبال شهید راحمی و دوومیدانی در مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان خاطرنشان کرد: با جذب اعتبار طرح فوق نسبت به بازسازی طرح اقدام خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از فعالیت 30 هیئت ورزشی در شهرستان اسدآباد خبر داد و مطرح کرد: در حال حاضر فعالیت این هیئت ها تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است.

وی بر ضرورت ایجاد پایگاه فرهنگی در مجموعه ورزشی این شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه های مختلف در فضاهای بسته، از تهدید کرونا در این رابطه می توان به عنوان یک فرصت برای بهره مندی از موقعیت جغرافیایی و پتانسیل مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه نگهداری اماکن ورزشی اسدآباد کم و ناچیز است

بودجه نگهداری اماکن ورزشی اسدآباد کم و ناچیز است