مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-29اقتصادي

رویش 13 تبلت از درخت آرزوهای اردکان


جمعی از جوانان و خیرین اردکانی در قالب طرح درخت آرزوها با جمع آوری کمک های خود، زمینه خرید 13 عدد تبلت به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال برای هدیه به کودکان نیازمند این شهرستان را فراهم کردند.

- ایسنا/یزد جمعی از جوانان و خیرین اردکانی در قالب طرح درخت آرزوها با جمع آوری کمک های خود، زمینه خرید 13 عدد تبلت به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال برای هدیه به کودکان نیازمند این شهرستان را فراهم کردند.

نیکوکاران و مردم خیر اردکان که چند سالی است طرح درخت آرزوها را همزمان با آخرین ماه فصل سال و با نوید بوی بهار برگزار می کنند، امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مدارس و همچنین نیاز کودکان بی بضاعت و کم توان مالی برای تهیه تبلت و گوشی موبایل برای آموزش مجازی، آستین همت را زودتر و همزمان با فصل پاییز بالا زدند.

عباس عاصی زاده مدیر عامل موسسه خیریه باران اردکان به عنوان مجری این طرح در گفت وگو با ایسنا گفت: جمع آوری کمک ها را با اعلام شماره حساب موسسه به صورت مجازی آغاز کردیم تا هر کسی با هر مقدار توان مالی که می تواند برای یاری به مسیر آموزش بچه های نیازمند، کمک کند.

وی با اشاره به اعتماد مردم طی پنج سال فعالیت طرح درخت آرزوها در اردکان، افزود: به قدری مردم با این طرح اُخت گرفته اند که فقط به صورت مجازی و پیام های مخابره شده در گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش 13 تبلت از درخت آرزوهای اردکان

رویش 13 تبلت از درخت آرزوهای اردکان