مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-29فرهنگي

ادای دین به شهدای راه امنیت در «خانه امن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تا همین چند وقت پیش شاید برای خیلی ها آمار 17 هزار شهید ترور فقط یک عدد بود، عدد مبهمی که ذهنیتی نسبت به عمق فاجعه آن نداشتند، - تهیه کننده خانه امن ضمن اشاره به رویکرد این سریال در تبیین خباثت های آمریکا و اسراییل نسبت به ایران تأکید دارد این مجموعه ادای دینی به همه شهدای مدافع امنیت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تا همین چند وقت پیش شاید برای خیلی ها آمار 17 هزار شهید ترور فقط یک عدد بود، عدد مبهمی که ذهنیتی نسبت به عمق فاجعه آن نداشتند، در همین سال ها، اما چند فیلم سینمایی و حتی سریال با محور معرفی منافقین توانست بخشی از این روایت های تکان دهنده ترور مردم عادی در کوچه و بازار را به تصویر درآورد.

با این حال در چند سال اخیر نه تنها از بار دهشتناک ترور ها فروکاسته نشده بلکه رخداد هایی همچون ترور چهره ملی سردار حاج قاسم سلیمانی و یا ترور دیگر شهدای هسته ای هر یک فاجعه ای بودند که به کشور تحمیل شدند.

نمونه اخیر و داغ تازه هم به نام شهید دانشمند محسن فخری زاده ثبت شده است؛ در قبال این جریان دهشتناک شاید در کنار گزارش های خبری، مستند ها و برنامه های گفتگومحور، این فیلم ها و سریال ها باشند که بهتر بتوانند در قالب اثر نمایشی بار بحران به وجود آمده و ابعاد تراژیک آن را به نمایش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای دین به شهدای راه امنیت در «خانه امن»

ادای دین به شهدای راه امنیت در «خانه امن»