مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-29حوادث

پلمپ کلینیک تخصصی غیرمجاز پوست و لیزر در بندرعباس


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمپ واحد صنفی کلینیک تخصصی غیرمجاز پوست و مو و دستگیری 7 متهم در شهرستان بندرعباس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد غیر بومی ساکن استان با افتتاح یک باب کلینیک در یکی از خیابان های پرتردد شهر بندرعباس بصورت غیرمجاز در حال فعالیت می باشند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با وارد نمودن دستگاه های لیزری و تخصصی بصورت قاچاق در زمینه پوست و مو و زیبایی بانوان فعالیت و تبلیغات گسترده ای نیز در فضای مجازی جهت جذب مشتری انجام داده بودند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: این افراد بدون داشتن مدارک پزشکی و بدون اطلاع سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی با بکارگیری تعدادی از دختران دانشجو در رشته های غیر پزشکی و  جویای کار فعالیت گسترده ای را آغاز کرده و با اخذ مبالغ بسیار زیادی از مراجعین جذب شده از طریق فضای مجازی،  بدون حضور یا نظارت پزشک متخصص اقدامات زیبایی و ترمیمی صورت و پوست را انجام می دادند.

سردار جعفری اذعان داشت: طی هماهنگی با دادستان دستورات هماهنگی و بازدید از موقعیت اعلامی صادر و با حضور کارشناسان معاونت دارو و درمان ، سازمان نظام پزشکی و دانشگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ کلینیک تخصصی غیرمجاز پوست و لیزر در بندرعباس

پلمپ کلینیک تخصصی غیرمجاز پوست و لیزر در بندرعباس