مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-29حوادث

برخورد قاطع با هرگونه دست درازی به حیات وحش دنا


با هرگونه دست درازی به حیات وحش دنا قاطعانه برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید اسدالله هاشمی گفت: دیروز شنبه هشتم آذر ماه در ساعت 12 ظهر،  صدای شلیک 3 تیر  از نوع گلوله زنی ، توجه مامورینی را که مشغول گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنا بودند را به خود جلب کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: مامورین ضمن برقراری تماس تلفنی با واحد فرماندهی در ستاد با استفاده از دوربین چشمی به رصد و پایش محل تیراندازی پرداختند و فورا اکیپی از ستاد به منطقه اعزام می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: پس از 3 ساعت دوربین کشی و رصد منطقه ، مامورین موفق می شوند 3 نفر متخلف را که بدون هماهنگی با مامورین یگان حفاظت وارد منطقه شده بودند را در همان محل شنیده شندن صدای تیر شناسایی کنند.

این مقام مسئول افزود : پس از حدود 4 ساعت تلاش و پیاده روی در منطقه ، مامورین یک نفر از آنها را دستگیر می کنندو دو نفر دیگر از آنها موفق به فرار می شوند.

هاشمی افزود: پس از دستگیری متهم ، مامورین به جستجو  در منطقه شنیده شدن صدای شلیک پرداختند که متاسفانه لاشه یک قلاده توله خرس قهوه ای حدودا 3 ساله با جنسیت نر که با شلیک گلوله از پای درآمده بود را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با هرگونه دست درازی به حیات وحش دنا

برخورد قاطع با هرگونه دست درازی به حیات وحش دنا